Як підключити Мобільний банк

Як підключити Мобільний банк

«Мобільний банк» - пакет послуг, що надаються банком для отримання інформації про операції та управління банківськими рахунками за допомогою мобільного пристрою. Підключивши ці послуги клієнт отримує можливість здійснювати перекази, платежі та інші операції в будь-який час доби і в будь-якому місці, де є мобільний зв'язок.

Існує кілька способів підключення «мобільного» пакета послуг, в залежності від банку-емітента картки. В якості прикладу спробуємо підключити «Мобільний банк» в декількох кредитних установах.

Способи підключення «Мобільного банку»

Послуги управління банківським рахунком за допомогою стільникового телефону пропонують практично всі популярні кредитні установи. Існують різні способи підключення «Мобільного банку», однак до числа найбільш популярних і широко практикуються в багатьох кредитних установах, можна віднести наступні:

  • Звернення в офіс банку із заявою (потрібно пред'явити паспорт і номер банківської картки/рахунку, а також номер мобільного телефону, на який буде оформлена послуга);
  • Використання банкомату або платіжного терміналу свого банку;
  • Дзвінок за телефоном служби підтримки банку, що обслуговує клієнта.

В цілях безпеки та дотримання конфіденційності, в кредитних установах не передбачено підключення «Мобільного банку» через інтернет.

«Мобільний банк» від Ощадбанку

Клієнти Ощадбанку можуть підключити пакет «Мобільний банк» навіть перебуваючи в іншій державі, якщо їх номер телефону, вказаний в договорі на обслуговування. Щоб підключити «Мобільний банк», достатньо зателефонувати в контактний центр за телефоном 8-800-555-5550.

«Альфа-Мобайл»

Альфабанк надає можливість підключити послугу «Альфа-Мобайл» автоматично (без заяви) тим клієнтам, які уклали договір комплексного банківського обслуговування і підключили послугу «Альфа-Чек» на одній з платіжних карток - в цьому випадку мобільний банк підключається автоматично, разом з послугою «Альфа-Клік» під час онлайн-реєстрації на сайті банку.

ВТБ 24

Клієнти ВТБ 24 можуть підключити «Мобільний банк» тільки в офісі банку. Для цього потрібно:

  • Завантажити на мобільний пристрій додаток (програма доступна в спеціалізованих магазинах додатків);
  • Потім звернутися в офіс ВТБ 24 і написати заяву.

«Інтернет-Офіс» від Россельхозбанка

Клієнти Россельхозбанка можуть користуватися пакетом мобільних послуг в тому разі, якщо вони зареєстровані як користувачі ресурсу «Інтернет-Офіс» (при цьому, для нормального функціонування сервісу, мобільний пристрій має мати доступ в інтернет і відповідати ряду системних вимог).

Можливості «Мобільного банку»

Після підключення відповідного пакета послуг, клієнту буде доступний цілий ряд корисних функцій, а саме:

  • Можливість надсилати запити про поточний стан банківського рахунку;
  • Отримувати повідомлення про всіх проведених операціях;
  • Переказувати грошові кошти на рахунки інших клієнтів;
  • Оплачувати кредити і послуги стільникових операторів;
  • Оперативно блокувати картку в разі її втрати;
  • Отримувати інформаційні повідомлення від банку.

Схожі статті: